PixelB2B

Društvene mreže - odaberite onu pravu

Društvene mreže postale su neizostavan dio oglašavanja bilo koje tvrtke. One Vam omogućavaju brzu i jednostavnu komunikaciju s korisnicima, dijeljenje relevantnih informacija u stvarnom vremenu i vrlo širok, globalan domet. No nije svejedno na kojoj ćete platformi djelovati.

Kako u moru društvenih mreža odabrati najbolju za Vaše poduzeće?

Donosimo Vam kratak pregled četiriju najpopularnijih društvenih mreža koje će pomoći Vašem poduzeću da uspješno raste i djeluje.

 

Facebook

S preko 2,4 milijarde registriranih korisnika, Facebook je uvjerljivo najveća i najpopularnija društvena mreža, te je stoga veoma privlačna poslovnim korisnicima. Štoviše, sama je platforma vrlo jednostavna za korištenje, te se gotovo svako poduzeće može efektivno oglašavati na njemu.

Facebook Vam nudi mogućnosti zakazivanja objava, dijeljenja fotografija i videozapisa, chata koji stoji za vrlo efikasnu i jednostavnu korisničku podršku, te javne ocjene i recenzije Vaše usluge. Uz povoljnu nadoplatu, možete i promovirati svoje objave. Što više poželjeti?

 

Twitter

S gotovo pola milijarde korisnika, Twitter je specifična društvena mreža kojoj je primarni cilj dijeljenje informacija u stvarnom vremenu uz vrlo ograničen broj znakova, te je sjajno optimiziran za postavljanje linkova. Upravo je iz toga razloga posebno pogodan za medijske kuće i neprofitne organizacije, a rado ga koriste javne ličnosti kako bi komunicirali s obožavateljima i obaviještavali ih o svojim novim projektima.

U posljednje je vrijeme Twitter postao poželjna mreža za brzu korisničku podršku - gotovo 70% korisnika Twittera iskoristilo ga je upravo u tu svrhu. Također, rješavanjem korisničkih upita na javnoj platformi, dajete do znanja da ste tvrtka kojoj je iskreno stalo do klijenata.

 

Instagram

Ova vrlo brzo rastuća društvena mreža može se pohvaliti s čak 1 milijardom aktivnih korisnika koji svakodnevno dijele svoje fotografije i kratke videozapise. No unatoč ovom impresivnom broju korisnika, Instagram nije prikladna društvena mreža za baš svako poduzeće.

Instagram se jako oslanja na vizualni dojam, stoga je posebno pogodan za modnu, kozmetičku i fitness industriju, kao i za umjetnike, dizajnere interijera i sve ostale čija je djelatnost prvenstveno vizualna. Uz mogućnost dodavanja čak 30 hashtagova, osigurat ćete si vidljivost i olakšati komunikaciju sa svojim pratiteljima.

Instagram svojim poslovnim korisnicima nudi sjajne analitičke mogućnosti kako bi što efektnije pratili uspješnog svojih kampanja.

 

LinkedIn

Najpoznatija poslovna mreža u svijetu koju koristi čak 260 milijuna korisnika najpoznatija je kao "online životopis," a posebno se ističe po mogućnosti brze i jednostavne prijave na natječaj za posao, kao i po mogućnostima tvrtki da same kontaktiraju talente za koje procijene da bi mogli pridonijeti njihovom poslovanju.

LinkedIn je izuzetno moćna mreža za povezivanje poslodavaca i posloprimaca, sadašnjih i budućih, a posebno je pogodna za poduzeća u privatnom vlasništvu te freelancere. 

Na raspolaganju Vam je i mogućnost promoviranja sadržaja po pristupačnim cijenama, a u skladu s odabranom ciljanom skupinom.